Olayları Çözüyorum Yavaş Yavaş


7.5.2020

Kırmızı ışıkta, ışığı geçip de, yaya geçidin de durunca kesin madalya takıyorlar adama... Yoksa onlarca arabanın şoförü niye yaya çizgilerinin üstünde durup da beklesin ki? Madalyalarını kim veriyor acaba onu merak ettim şimdi? Bir de aklıma takıldı madalya ile beraber berat gibi bir kurdeleli belge de veriyorlar mı?

Sam Amcasının sevgili yeğeni Trampa Dayı neden bu kadar saçmalıyor, çözüyorum yavaş yavaş bunun saçma atan bir tüfeği varmış zamanın da kuşlara çok sıkmış saçmaları, evde de bir miktar kalmış o tarihte saçmalar, onları nasıl bitirecek Trampa Dayı, işte böyle saçmalayarak bitirmeye çalışıyor. Sam Amcasının kemikleri sızlıyor mu sızlamıyor mu onu bilemedim artık...

Ha bir de motorcular var. Onlarda hiç ışık mışık iplemiyorlar, vınnn geçip gidiyorlar... O olayı da çözdüm gibi... Başlarına kaskı geçirince kafaları dumanlanıyor, beyin yarım kapasite ile çalışıyor, artık sonra omurilik soğanları mı ne devreye giriyor, onlarda basıp geçiyorlar kırmızı ışıktan...

İngiltere Devleti de bir müddet önce Avrupa Birliğinden çıktı... Zaten bu İngilizler acayip insanlar. Herkes gider Mersine, bunlar gider Adıyaman ya da İzmir'e yok yahu o öyle değildi, tersine tersine gider bunlar, karıştırdım biraz, oruç kafa işte, kusura bakmayın... İngiltere de trafik soldan gider biliyorsunuz. Avrupa Birliğine siz de bize uyun trafik soldan gitsin diye teklifte bulunmuşlar, AB de kabul etmeyince, ''O zaman biz de birlikten ayrılıyoruz. yerseniz.'' demişler... Benim kulağıma böyle geldi vallahi...

Şimdi de ülkeler kargo uçaklarında ki maskelere el koyuyorlar... Biraz zorbalık, biraz gasp gibi görünse de işin iç yüzü öyle değil tabi ki... O maskelere el koyan ülke de çok geniş katılımlı bir maskeli balo varmış, o sebeple maskelere el koymuşlar. Ba ba ba ba! Yoksa siz başka bir şey mi zannettiniz? Maskeli Balo bittikten sonra aynen yıkayıp, çitileyip, bir de ütüleyip hangi ülkenin ise iade edeceklermiş... Bende ki bilgi böyle...

Sokağa çıkma yasağı günlerinde hepinizin bildiği gibi otuz bine yakın insan izinsiz olarak dışarı çıktı ve yakalandı... Siz de bu adamları saf ya da salak mı zannettiniz? Çok vatansever insanlar bunlar... Hiç birinizin aklına gelmedi değil mi bu halleri? Ticaret Hayatı durduğu için kısmen, devletin vergi gelirleri de hayli azaldı, ne oldu sonra, bu parası bol vatandaşlarda devletimize bari böyle katkımız olsun diyerek sokağa çıkma yasağı günü dışarıya fırladılar, 300-400 Tl gibi bir para cezasını severek verdiler, maksat devlete katkı, başka bir şey değil... Vallahi pes doğrusu, bu kadar alicenap insanları başka nerede bulacaksınız? Çözüyorum olayları yavaş yavaş...

Sitedeki yazıların tüm hakları ve sorumluluğu yazı sahiplerine aittir. Yazıların izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Aksi davranışlara karşın yasal işlemlere başvurulacaktır.


Henüz yorum yapılmamış